windsurfing

windsurfing
windsurfing
windsurfing
img/00.gif
Winter Windsurf
Zimní inspirace ... ač velký zastánce windsurfingu, tak jakýko...
windsurfing
windsurfing
foto/22078/nahledy/1.jpg
Francie září/říjen 2020
Výlet do Francie se zase parádně povedl. Spoty Carro, Almanare, Napoleon pl...
windsurfing
windsurfing
foto/22077/nahledy/01.jpg
Nechra 26.8.2020
Všechny fotky TADY...
windsurfing
windsurfing
foto/22076/nahledy/D33_6556.jpg
big days Nechranice srpen 2020
...
windsurfing
windsurfing
foto/22074/nahledy/IMG_6751.JPG
nedělní první letní svezení
...
windsurfing
windsurfing windsurfingwindsurfing


windsurfing
Nechranice online
windsurfing
Inzerce
pliebl: KOUPÍM WAVE PLOVÁK FANATIC FREEWAVE 105 LITRŮ...
Petr Horák: Prodám hliníkové ráhno Mystic 160 - 210. +...
tobise: Koupim plovák 125-140l, /ne nejtěžší zák...
Novinky
19.11. FOTO:
Winter Windsurf
15.10. FOTO:
Francie září/říjen 2020
08.09. FOTO:
Nechra 26.8.2020
windsurfing
windrider IP:46.135.96*** 2020-09-19 11:31:54  
windsurfing

2 Dali, 2Milan WS, ad SLALOM BOARD
Děkuji pánové, za názor. Upřímně moje osobní zkušenost s dodělávanými finami je takřka nejlepší ze všech těch varinat.  Mám i delta finy, mám i Concept X weed, ale není to ono.  Po přidělání fin se do skluzu dostávám spíš dřív, při menší rychlosti - to je asi tím vztlakem, maximální rychlost je možná nižší, ale ne o moc. Problém je, že to je starší prkno, a že i když jsem ty kastlíky na boční flosny oblepil co nejlíp, tak zřejmě sáknou. Po 2 hodinách je prkno těžší ;-( nechápu, že ani custom board si nedokážu prosadit podle sebe, ale asi to souvisí s těmi argumenty, co píšete. Možná to stejně risknu, nechám udělat slalom quad a budu první na světě, co ho bude jezdit. Nebo skončím jako Jára Cimrman a  budu ukazovat, kudy cesta nevede....


MilanWS windsurfing IP:78.156.*** 2020-09-18 21:45:14  
windsurfing

2windrider: Dali má pravdu předsedo cool, hlavně s tím odklonem side fins, které skutečně dost brzdí a moc se tomu pak nechce do skluzu a obecně je to citelně pomalejší ... na druhou stranu to drží jak přilepený a spin-out je na mělké vodě bez vln v podstatě nereálný - zkušenost s freewave prkny. Na mělké vody s trávou mohu osobně doporučit DELTA FINS např.XT-50 od MAUI ULTRA FINS, jezdím občas na Rujáně s JP Super Sport a pokud trochu víc zatížíš zadní nohu směrem čistě dolu a držíš prkno ploché, tak OK. K vybrané velikosti podle prkna a plachty doporučuji přidat 2 cm, je to pak výrazně komfortnější jízda ve smyslu bližší klasické slalomové fině. Jinak osobně se mi líbí koncept 2 tenčích fin, jako má F2 VEGAS TWIN (f2.com), pokud by si náhodou přišel na to, jak rozumně samo domo dát 2 finy do TTB, tak sem s tím laughing


Dali IP:109.183.1*** 2020-09-18 17:53:59  
windsurfing

windrider: jízda na slalomáku by měla směřovat k flyingu, tzn. neustále podfouklé prkno, které jede puze po zadních 25% prkna, resp. velmi často celé nad vodou jenom po konci flosny. V kombinaci s jízdou po závětrný hraně tak potřebuješ především spodní část flosny, což je u single fin OK. Nicméně u thruster setupu bude střední fosna logicky kratší a nepustí tě do liftu, tzn. do tý ideální polohy. Plus ty krajní flosny tě budou při jízdě po závětrný hraně hnát do obloukou, protože jsou zpravidla vyosené a to je jejich smysl na bottom turny na wave prknech.  


windrider IP:46.135.96*** 2020-09-18 14:38:06  
windsurfing

Slalom Board s více finama?

Aloha pánové. Ne že bych měl o nás špatné mínění, ale úroveň diskuse stran posdílu carbonu ve stěžni mne  hodně příjmeně překvapila. Takže hodím také téma k diskusi. Poslední dobou jezdím hlavně slalomáky a kochám se rychlostí, skokan ze mne už nebude. Problém je délka finy a evt. ježdění v mělké vodě. Trochu jsem experimentoval, dokážu ujezdit travní flosny zkrácené o třetinu, ale za cenu častějších spinoutů. Na starším slalomáku jsem si doinstaloval 2 boxy po stranách, takže mám tripple finu, a výsledek celkem ok. Na novým prkně se ale trochu bojím. Chtěl jsem si nechat udělat na zakázku custom slalom board, ale pánové z flikkaboards mi řekli, že slalomáky dělají pouze s jednou finou, jinka to nebude fungovat. Zřejmě to není jen o vztlaku a clekové ploše flosen? Jaké máte zkušenosti a kdo mi poradí.


badur IP:80.188.7*** 2020-09-18 12:13:13  
windsurfing

Jak tvrdí Dr. House: co se týče množství karbonu v klacku, dovolím si připomenout, že přítomnost větru je ještě o řád důležitější.


balcino windsurfing IP:37.188.136*** 2020-09-17 09:49:32  
windsurfing

Neví prosím někdo, jak je to v současné době s ježděním na Ostrožské?

Děkuji lokálům za info


Solar windsurfing IP:212.11.119*** 2020-09-15 16:17:42  
windsurfing

@Buml: Podle mě teda karbon JE křehčí než sklo, skelná vlákna jsou ohybnější a prasknou při delším prodloužení než karbon, takže jsou odolnější vůči nárazu. Není to jenom o tloušťce materiálu...


zahrada windsurfing IP:46.135.86*** 2020-09-14 15:27:19  
windsurfing

Add stezne: https://www.instagram.com/p/CFHORQJj6ay/?igshid=16lfpda1vmru
n


Buml4 windsurfing IP:84.42.13*** 2020-09-14 14:35:30  
windsurfing

Diskuze na tema stežně a karbon. Pohybuji se v podobné oblasti dlouho a zkusím přidat můj názor(analogie hokej,florbal)

1)Karbon neni křehčí nez skelné vláko(sklo) ale spíše naopak. Jen karbonu můžete použít míň na stejnou pevnost. A lze s ním pracovat i v tenčích vrstvách. Tzn. tenčí stěna která může být křehčí na proražení. Sklo je pak silnější stěna a pokud je to kombinace karbon a sklo tak je ideální poměr váhy s cenou a výdrží....vydrží hodně(proto půjčovny). Take je mozné dát jen sklo do finální vrstvy jako ochranu proti proražení BTW. Nebo různá materiál na finální vrstvu jako ochrana proti odření ráhnem.

2)sycení vlákna je samostatná kapitola...prepreg apod...sycení/lepidlo/pryskyřice...velký vliv na pevnost

3)rychlost návratu nebo kmitu chcete li je o skladbě vlákna.... ..Karbon nebo sklo nemá velký vliv na rychlost návratu, stejně tak na Flext top(FT) Constatnt Curve(CC) a Hard top(HT)....to co je důležité tak směr skládání vlákn vlákna, počet vrstev atd(podélně,šikmo atd)...protože se s karbonem lépe pracuje na skladbě vrstev(lze pracovat s tenčí vstvou) a protože karbonové stěžně jsou dražší...vyplatí se pracovat na skladbě a mít rychlý návrat do normálu. U skla se to nedělá...nevím proč....asi lidé co hledají rychlý návrat klacku do normální pozice řeší váhu a nemá cenu u levných skleněných klacků tohle řešit, nebo sklo díky tomu že je moc silné tak se hůř skláda......

...závěrem...za mě je důležité u malých plachet bez kembru váha a aby šla plachta dobře natrimovat....doporučený klacek výrobce samo je nej..u velkých plachet je lepší když sedí výrobci pže si ušetříte spoustu starostí. U race je to nezbytná nustnost tam dát co tam patří! Pokud hledáme kompromisy tak mít možnost to vyzkoušet přímo do plachty.

Tolik teorie..já mám do malých plachet rdm 100%cc a do velké 7,8 3 kembry mám 60%cc ale váží okolo 2kg(tak že lehký)...vše šlape a 7,8 rozjedu na moři okolo 6m/s...CC mám z důvodu, že měním plachty dříve než stěžně.

 

 


Bachar windsurfing IP:46.135.14*** 2020-09-12 07:45:23  
windsurfing

Aloha jak vidíte predpoved na rujanu dík


Dali IP:78.80.17*** 2020-09-11 09:25:54  
windsurfing

kubancg: Pepe ti to tu popsal naprosto precizně, pochopitelně a především správně, tak nevím, co pořád řešíš. Princip chování 100% stěžně je prostě danej bez ohledu na to, jestli si ten princip (ne)pochopil, nebo jestli to na vodě (ne)poznáš.


pavel49 windsurfing IP:188.134.13*** 2020-09-10 17:06:22  
windsurfing

Našel jsem včera v "Jablonecký měsíčník". R.I.P. Petře, ať Ti v tom nebeským revíru pořád jen hezky fouká..cry

 


pavel49 windsurfing IP:188.134.13*** 2020-09-10 17:00:14  
windsurfing

ještě bych se do těch stěžnů vložil...nebyl jsem tu skoro týden a diskuse je bohatá...ano, stěžeň je "vypnutý" ale v předozadním směru, a když tzv. "vypouští" tak ve směru z návětří do závětří... to je kouzlo povídky...


kubangc IP:79.98.7*** 2020-09-09 14:25:32  
windsurfing

Jenže já si dělal prdel a myslel Neilpryde RS6 :). Nechám Vás s vaší odbornou diskuzí o pocitech při nástupu do skluzů a kmitání stežně na pokoji. Aloha u vody karbonáři.


Pepe IP:195.47.41*** 2020-09-09 14:18:21  
windsurfing

Martin: Nemáš zač.

 

Gary : rozhodně souhlas ;)

 

Kubangc : Nebudu komentovat. Jak se říká, ze skálou se špatně hýbe. Radši ji obejdu.

BTW: proto mám 100%C, protože moje 911 by hliníkový neuvezla. A myslím, že hliníkový stežeň dáš pohodlně u kombíku na zahrádku ;)


kubangc IP:79.98.7*** 2020-09-09 06:50:42  
windsurfing

Pepe: A já si furt řikám proč mi ten jednodílnej hliníkáč nejde do RS6 :) Jsi demagog a překrucuješ to co jsem napsal.


 Gary windsurfing IP:89.24.12*** 2020-09-08 17:32:59  
windsurfing

S Pepem souhlasim. A podobne je to i u flosen. Muzes mit plast / sklo / carbon, ruzny tvary. Kazdy ma jinou odezvu a treba slalomisti by mohly vypravet romany o flosnach. Rahna to samy, kdyz zapumpujes s hlinikem tak ti propruzi, s carbonem je to tuhy. Nebo si vezmi hokej. Driv se hralo s drevenejma a podivej se na strelu s carbonovou. Proste ta odezva na zapruzeni je to, kde pak ztracis energii a spousta jde pryc bez uzitku, tedy se pomaleji rozjedes atd. Je samozrejme jasny, ze pokud se jeste stabilne nejezdi ve skluzu tak rozdil nepoznas. Kazdopadne dobry stezen, respektive vic steznu je zaklad. Sam mam uplne stejnej stezen 30% (rezerva) a 100% do jedne plachty a ten rozdil teda sakra poznam a to jsem jen obyc smrdlac co jezdi tam a zpatky s maximalkou kolem 40km/h. Na zacatek se da urcite jezdit s obyc steznem a casem az se posunes, tak do toho zainvestovat a myslim, ze se to vyplati.  


Martin IP:78.80.1*** 2020-09-08 16:07:14  
windsurfing

Pepe:dík 😉


Pepe IP:195.47.41*** 2020-09-08 15:40:27  
windsurfing

Kubangc : Nevím if si neděláš prdel. Ale asi bych víc jezdil než psal. A možná poznáš časem jak funguje soustava prkno-stežeň-plachta-jezdec.

 

Jestli máš moderní plachtu nad rok cca 2005..?? Respektive nemáš čistě trojúhleník, tak ta horní část plachty je určená k tomu, aby vypouštěla poryvy a nemusel jsi to celé řešit jen rukama. To jen tak pro okraj a za druhé kvalitní stěžeň tě ty vlastnosti jenom umocní. Jestli chceš tvrdit že je jedno jestli tam máš hliníkový stěžeň nebo carbonový, tak bych se moc nevměšoval do odborných řečí :))))

 

Rozhodně bych ti doporučoval si alespoň vyzkoušet i jiný materiál, než co máš doma od dědy ze 70let a pak psal názory.. Neříkám si kupovat 100%C ale 60% a vejš je rozhodně pro pokročilého přínosem a rozhodně to není přeceňování materiálu vůči schopnostem. Za těch 12let windsurfingu rozhodně v rukou poznám co jezdím a rozhodně poznám když mi před jizdou vyměníš stežně..


kubangc IP:79.98.7*** 2020-09-08 14:32:39  
windsurfing

Hele Pepku,pokud budu chtít líp jezdit,určitě budut víc trénovat,posilovat.Po suprčupr 100 karbonu stěžni sáhnu až mě bude omezovat v jízdě a obávám se,že nejen u mě k tomu nikdy nedojde.Imho, tohle přeceňování materiálu na úkor schopností jezdce je asi ve všech sportovních oborech :) A jakpak prosím ten stěžen zvládne vypustit poryv,myslel jsem,že zvládnutí poryvu je v rukou.:)




  «  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   »

aktuální stránka: 6 - 1000 záznamů
počet příspěvků na stranu: 20

windsurfing
windsurfing

Výměna odkazů:       Windsurfing v ČR          windsurfing    
 
windsurfing
         
         
windsurfing
Registrace
windsurfing