windsurfing

windsurfing
windsurfing
windsurfing
foto/22062/nahledy/utopeny-winglider-lipno2.jpg
Utopený windglider
Při dnešní návštěvě hodně vypuštěné Orlick&eacut...
windsurfing
windsurfing
foto/22061/nahledy/_DSC3183.jpg
NECHRA 30.9.2019
Fotky z pondělních super Nechra TADY...
windsurfing
windsurfing
foto/22058/nahledy/Rugen_wiek.jpg
Rugen 9/2019
Aloha! Posíláme lehkou černotu z Německa...   https://vimeo.com/3610...
windsurfing
windsurfing
foto/22056/nahledy/warmup_2.JPG
The Gorge sexTape [windsurfMovie]
Hoj, ještě jedno video z dob, kdy dávali v práci delší...
windsurfing
windsurfing
foto/22055/nahledy/66640878_10217152282552506_5935884350577967104_o.jpg
Suhrendorf 2019 the F*CK TODAY, PAY TOMORROW
Ahoj, posílám krátký videjko z prodlouženýho ví...
windsurfing
windsurfing windsurfingwindsurfing


windsurfing
Nechranice online
windsurfing
Inzerce
pitchus: Aloha surferos,nabízím 2 plachty v hodně dobrý f...
kvb.cz: Koupím Rrd 120 Fsw LTD...
FíK: Ahoj, prodám plovák Fanatic Falcon. Je v perfektní...
Novinky
11.11. CLANEK:
Utopený windglider
02.10. FOTO:
NECHRA 30.9.2019
20.09. VIDEO:
Rugen 9/2019
windsurfing
oyza IP:193.86.26*** 2019-10-09 09:52:29  
windsurfing

Snowboard už má svoje nejlepší léta za sebou, návrat lyží!!!


kubangc IP:89.24.43*** 2019-10-09 08:32:56  
windsurfing

kk: jedine slalomak s tvrdym vazanim nebo lyze.mekky nebrat to je pro deti...


KK IP:83.208.25*** 2019-10-09 08:17:28  
windsurfing

2 Ahmed: tak jasně, že snoubič je lepší než lyže (je to prostě prkno) i když si z minulosti nese nálepku levičáckýho dopravního prostředku :-)


bláža IP:95.82.135*** 2019-10-09 07:54:16  
windsurfing

Nejevětší problém jsou dnes lyže vs lyže :)


ahmed IP:109.239.7*** 2019-10-09 00:16:05  
windsurfing

mno, myslím, že už je bucek dostatečně zviditelněnej jako bezpečnej revír a navíc se blíží  svátky klidu.................což takhle lyže vs. snowboard???????????    cooltongue-outsealed


Jacih IP:109.183.251*** 2019-10-08 23:20:59  
windsurfing

Tady to mate rozebrany od profika vy ohleduplnci...kdyz je nekdo debil, muze byt ten druhy ohleduplny jak chce. Nicmene ta scenka co nasleduje je jeste lepsi:-D me tekly slzy :-D. Tam za to ovsem muze jednoznacne windsurfar. Ten kdo prejizdi priboj ma vzdycky prednost pred tim kdo ji sjizdi.

https://youtu.be/zuWHDVfsh0I


pepikorliklocal IP:81.200.5*** 2019-10-08 19:14:45  
windsurfing

tak tak stryc Ahmed to tu oživil jak už dlouho nikdocool


RAMy windsurfing IP:45.243.244*** 2019-10-08 11:12:36  
windsurfing

Diskusia bola obsiahla, téma zaujala.

Za mňa najskôr rozmýšľať, ako za KAŽDÚ cenu zabrániť kolízii bez ohľadu na ľavobok-pravobok a pravidlá si s úsmevom vysvetliť až na brehu.

Slnko v duši, dobrý vietor a žiadne kolízie.

 

PS: windfoiling je bomba cool


surfik windsurfing IP:109.81.21*** 2019-10-08 10:31:05  
windsurfing

Ja myslim, ze to cenu ma. Uz jen proto pripomenout si pravidla, vyslechnout si obe strany, protoze jedna strana si treba nedovede predstavit problemy druhy strany a zjistit, ze clovek musi byt ve strehu i kdyz ma prednost a jezdit ohleduplne a radeji s rezervou se snazit predejit srazce. Alespon to je vysledek teto diskuse pro me. V tomto pripade to posrali oba dva a dobre jim tak, ze se srazili. Treba u toho budou priste vic premyslet a bude nas sport bezpecnejsi.


hbednar windsurfing IP:82.100.*** 2019-10-08 09:52:13  
windsurfing

Kluci má ta diskuse cenu? Serfaři to vidí po svém, kajťáci po svém. Myslím že mlčí jen ti co jezdí obojí. Doteď jsem měl pocit, že nás rozděluje spíš politika, ne náš koníček. Tolerance a slušnost se vytrácí. Smutný

 


pepikorliklocal IP:81.200.5*** 2019-10-07 21:04:52  
windsurfing

no video je fak vo uhlu pohledu,nicmeně to stojíci plavidlo bych do toho raci netahal už vubec ne v případě kite 30metrová závora co čeká až všichni vodjedou to ne,ve vlnách vlastně ani pořadně nevidiš 

levobok a dost a jeste s rezervou slušnosti třeba

dyz vidim jak někdo vojíždi vlnu tak se mu tam neseru levá bo pravá

dyž ma málo vetru a snaži se nastoupat stejne tak vodpadnout a dojet do zavetří

dyž vidim že nemá kam uhnout, jasne taky to nekdy poseru ale radost mi to nedělá

no to že vlastne nesmíte pod kite na delku jeho snur nebo navopak že to musí vždycky zvednout atd to už je fak v píííííí proto sem ty rugensky rybniky a zídler davno prestal jezdit to sou za me kriminály


pepa IP:37.48.1*** 2019-10-07 16:32:11  
windsurfing

Z mého pohledu surfaře. Když vidím kurz kite toho prvního, kterého míjel, tak ten druhý se rozjel ve stejném kurzu a kdyby v něm pokračoval, neměli jsme co řešit.


ala windsurfing IP:90.178.12*** 2019-10-07 16:30:02  
windsurfing

@ Šimon
Podľa technických pravidiel jachtingu (Equipment rules of Sailing), k nalezeniu napr. na stránkach Českého zväzu jachtingu, kiteboard je loďou, myslené plavidlom s plachtami. link: https://www.sailing.cz/dokumenty, vid. str. 10, článok C.6, Terminológia lode, ďalej str. 27, článok G.1 Obecná terminológia plachty


Šimon IP:165.225.80*** 2019-10-07 16:11:08  
windsurfing

Další věc,

pár lidí tu píše, že surfař měl čas zaregovat.

Záběr je natáčen širokoúhlou kamerou a ta vše celkem hodně oddaluje (Rybí oko). Řekl bych, že tolik času jak to vypadá neměl.


Šimon IP:165.225.80*** 2019-10-07 15:29:27  
windsurfing

No co se týče skoku na Kajťáka tak jedna z teorií je, že se kite nebere vůbec jako jachting (nemá pevný stěžeň) a tudíž má WS přednost vždy. Jinak se vůbec z vlastního pohledu nedivim, že chtěl surf kite nadstoupat (pod šňůry nechce nikdo jezdit a kajťák, který nesmyslně stoupal víc a víc až skoro stál (nehledě na to, že kite twin prkno má daleko větší stoupavost a reakcní dobu zatočení než slalomák WS.). Z mého pohledu to měl kite dávno pustit o pár stupňů po větru. Myslím, že surfař byl dostatečně nad kitem a  odpadnout  tak skončí zase ve šňůrách.


bláža IP:46.13.63*** 2019-10-07 11:21:05  
windsurfing

Vidím tam, že ten slalomář to pálí směrem k plavajícímu kajťákovi, a ten, i kdyby nepopojel, tak to slalomář vezme plnou rychlostí těsně před ním, pod šňůrama, možná i do šňůr. Přitom to surfař mohl dávno vzít trochu proti větru a v pohodě se vyhnout... 


Dali IP:109.183.1*** 2019-10-07 10:12:59  
windsurfing

Souhlas s Kacenou. Jedna věc jsou pravidla a přednosti, ale druhá věc, je prokázat nadhled, vyježděnost a předvším rozvahu - jako na silnici. Když vidím kitera začátečníka, snažím se především předvídat, protože víme všichni, že kiter v téhle fázi netuší, co se stane za 5 sekund, natož kam pojede. Za mě zcela evidentně zkušenej slalomář prokázal stejnou mentální (ne)vyspělost, jako ten nezkušenej kiter. Času na vyhodnocení situace měl dost.


oyza IP:37.48.2*** 2019-10-07 00:11:39  
windsurfing

ja se bojim kajtaku jako navstevy tchyne. takze zavetrim nebezpeci a krysim. a stejne jako tchyne i kajtak prekvapi. nejvic miluju kdyz jedes soubezne a manas to pred tebou zarizne a otoci zpet na metru a jeste lip kdyz u toho skoci. nejvic me to sere na Rujane, kde by jim to v kurzech meli mlatit do hlavy aspon tou pumpickou. 


Radek Happy surfer windsurfing IP:80.188.25*** 2019-10-06 20:44:45  
windsurfing

to windrider.01: mam hydrofoil od Nobile, koupil jsem redukci pro powerbox na přidělal na Tabou 125. Funguje to, ale lepší asi je koupit za obojí original WS foil + WS foilboard, na kite je ten foil trochu slabší než na WS takže ten nástup je pak trochu pozdější. Tu redukci muzu prodat. Zatím mě to fojlování na WS nějak neoslovilo :)


pegy IP:185.32.1*** 2019-10-06 09:28:29  
windsurfing

to Jacih; máš pravdu, ale když vidím kite ležet na vodě jak čeká na poryv aby se rozjel, mohl to být začátečník co ho neomlouvá mrkne dopředu a pak čumí jen na šňury kdy ho to zvedne chlepec na ws nevypadá jeko začátečník mohl udělat něco dřív ale to se nám to kecá doma u pocitace

Slušnost na vodě a trochu víc větru SKOL 




  «  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20   »

aktuální stránka: 7 - 1000 záznamů
počet příspěvků na stranu: 20

windsurfing
windsurfing

Výměna odkazů:       Windsurfing v ČR          windsurfing    
 
windsurfing
         
         
windsurfing
Registrace
windsurfing